Environmentalist

Environmentalist


محمد جواد محمدی زاده زیست بوم: رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بر اساس توافق انجام شده با معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری ، ۷۰۰۰ نیروی مورد نیاز این سازمان در آینده نزدیک استخدام می شوند.

 

به گزارش زیست بوم  و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، ˈ محمد جواد محمدی زاده ˈ اظهار داشت : بر این اساس نیروهای داوطلب هم در بخش محیط بانی و هم در سطوح کارشناسی و فعالیت های اداری استخدام می شوند.

وی اظهار داشت: در مجموع به ۱۱ هزار نیرو برای انجام ماموریت ها نیاز داریم زیرا در حال حاضر شهرستان های جدیدی ایجاد شده اند که باید اداره محیط زیست در آنها به وجود آید و با توجه به تنوع زیاد فعالیت های زیست محیطی در استانها لازم است که نیروهای زیادی در استان های مختلف به کار گرفته شوند.

معاون رییس جمهوری یادآور شد: از ۷۰۰۰ نیروی استخدامی تنها ۷۰۰ نفر در تهران مشغول به کار می شوند و بقیه در سایر استانها فعالیت می کنند.

به گفته وی مجوز استخدام ۷۰۰۰ نیرو برای سازمان محیط زیست به زودی از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رییس جمهوری صادر می شود زیرا توافق نهایی در این زمینه انجام شده است . سازمان محیط زیست پس از دریافت این مجوز نیروهای مورد نیاز را استخدام می کند .


کد خبر : 91091016
 

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد:
تامین هفت هزار نیروى مورد نیاز سازمان محیط زیست در آینده نزدیک

 

 

 

 بزرگنمایی
سبزپرس – گروه قوای سه‌گانه: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در حال توافق نهایی هستیم تا مجوز استخدام هفت هزار نیرو را دریافت کنیم و منتظر ابلاغ آن از معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور هستیم.

به گزارش سبزپرس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، «محمد جواد محمدی زاده» درباره تامین نیروی انسانی مورد نیاز برای بخشهای مختلف سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: بر اساس توافقی که با معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور انجام دادیم در مجموع 11 هزار نیرو برای انجام ماموریتها نیاز داریم زیرا شهرستانهای جدیدی ایجاد شده است که باید اداره محیط زیست در آنها ایجاد شود و استانها نیز مقداری کارشان متنوع شده و فعالیتهای ما نیز گسترده شده است.
وی افزود: در حال توافق نهایی هستیم تا مجوز استخدام هفت هزار نیرو را دریافت کنیم که در حال قطعی کردن این موضوع هستیم تا ابلاغ آن را از معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور دریافت کنیم.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: علاوه بر آن مجوز جدیدی هم داده خواهد که بتوانیم کسری نیروی خود را تامین کنیم که در صورت دریافت این مجوز هم در بخش محیط بانی و هم در سطوح کارشناسی و فعالیتهای اداری اقدام به استخدام نیرو خواهیم کرد.
محمدی زاده یادآورشد: از این تعداد نیرو تنها 700 نفر در تهران خواهد بود و مابقی به سایر استانها اختصاص دارد.

امید وار باشیم پس؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: جمعه 10 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com